FAQ

- Ofte stillede spørgsmål, og svar

 

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL, OG SVAR

 

HVORFOR LIGE EN "GLOBE REJSEFORSIKRING"

Fordi du hos os får alle  dækninger inklusiv; Ski, bagage, ødelagte feriedage, ingen selvrisiko, og ingen alderstillæg.

 

HVAD GØR JEG I EN SKADESITUATION

AKUT:  Du kontakter SOS døgnalarm, på tlf. (+45) 70 10 50 50
Ej akutte skader anmeldes på skadeanmeldelserne, som kan findes her

 

HVAD ER EN ÅRSREJSEFORSIKRING?

Med en Årsrejseforsikring er du dækket i et år, på alle rejser af op til 30 dages varighed.

 

HVAD MED REJSER OVER  30 DAGE?

  • MED EKSISTERENDE ÅRSREJSEFORSIKRING

Da din årsrejseforsikring dækker de første 30 dage, behøver du kun tegne en tillægsforsikring der gælder fra rejsedag 31 og frem til hjemkomst.

  • UDEN EKSISTERENDE ÅRSREJSEFORSIKRING

Du indtaster blot dine rejsedata, og får automatisk vist en kombineret årsrejseforsikring og tillægsforsikring der dækker hele rejsens længde.
Er du i tvivl, så kontakt os, så hjælper vi dig

 

SKAL JEG BETALE TILLÆG HVIS JEG ER FYLDT FX. 60, 65, 70 ÅR?

Nej hos os forsikrer vi alle på samme vilkår og pris, uanset alder.

 

HVAD HVIS JEG HAR EN KRONISK LIDELSE?

Du kan godt tegne en Globe Rejseforsikring, selvom du har en kronisk lidelse.
Det er dog en betingelse, at der indenfor de sidste 2 måneder ikke har været ændringer i medicineringen, eller indlægelse på hospital. Forsikringen dækker ikke allerede kendte behandlingsbehov på afrejsetidspunktet.

 

SKAL JEG INDSENDE HELBREDSATTEST OG SØGE OM FORHÅNDSTILSAGN?

Nej. Vi har i vores forsikringsbetingelser undtaget før afrejsen, allerede kendte behandlingsbehov, og sparer dermed administration, og dig for et lægebesøg.

 

BEHØVER JEG DET BLÅ EU-SYGESIKRINGSKORT?

Ved skadestilfælde ringer du til Døgnalarmcentralen, som guider dig gennem situationen, også med hensyn til evt. brug af det blå kort, som du bedes medbringe. Vi dækker dig fuldt ud.

 

HVAD HVIS JEG ER GRAVID?

Du er fuldt dækket frem til uge 29 af din graviditet.

 

DÆKKER OMRÅDE "VERDEN" OGSÅ LANDENE I "UDVIDET EUROPA"?

Ja, med en "VERDEN" rejseforsikring, er du også dækket i landene i "Udvidet Europa".

 

HVAD HVIS JEG IKKE HAR ET KORT?

Ring til os, så finder vi en løsning

 

HVORDAN FÅR JEG MIN POLICE?

Umiddelbart efter dit køb, modtager du din police og forsikringsbetingelserne sendt til den oplyste emailadresse.

 

KAN MAN KOMME I TELEFONISK KONTAKT MED JER?

Ja, vores kundeservice sidder klar på tlf.  77 340 640
Du kan også sende os en besked her så vender vi tilbage til dig på telefon eller mail, alt efter hvad du ønsker

 

 

Det siger kunderne

INGEN RISIKO

Såfremt aupair ikke kommer får du hele præmien retur!
Ændringer? Hvis det bliver nødvendigt at ændre policen, skifte aupair, eller stoppe forsikringen hvis aupair fx. rejser før tid, så tilbagebetaler vi præmien for den ubrugte periode uden omkostninger!

 

Hjælp med det praktiske?

 Så kan vi anbefale vores samarbejdspartner
Energy Au Pair
Energy Au Pair – er Skandinavias største au pair-formidlingsbureau.